DIY: Last Minute Kerstcadeaus

~ It’s Christmas time.

.
Over een week is het zover: Kerstmis! Iedereen is op dit moment in rep en roer, want er moeten natuurlijk cadeautjes worden gekocht. Nou ja…moeten…Niets moet, alles mag :) Ik vind het geen lastige taak om voor mijn familie cadeautjes te kopen. Sterker nog, ik stel het graag uit tot het laatste moment. Ja, ik ga graag op de vierentwintigste nog de stad in om last minute cadeautjes te kopen en vaak ben ik binnen een paar uur alweer thuis om het in te pakken. Tja, ik weet gewoon wat ik en waar ik het kan kopen.

Ook vind ik het leuk om zelf Kerstdecoraties en/of cadeautjes te maken. Iets origineels en persoonlijk, maar ook nog eens budgetvriendelijk. Mijn DIY last minute Kerstcadeaus zijn makkelijk te maken, leuk voor jezelf, maar ook heel leuk om te geven. Check it out:

DIY 1:

(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013
(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013

Dit heb je nodig:

  • Voorraadbus: 2e hands winkel (Euro 2,00).
  • Deco mos: Action (Euro 0,54).
  • Hobbelpaard met kindjes: Action (Euro 0,99).
  • Deco lint op rol: Action (Euro 0,65).
  • Decoratiezand: Xenos (van vorig jaar).
  • Deco ballen en denneappels: Xenos (van vorig jaar).
(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013
(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013

How to?

  • Laagje decoratiezand in de voorraadbus.
  • Hobbelpaard erin zetten.
  • Deco mos in de bus leggen.
  • Dennenappel op de mos leggen en wat aandrukken.
  • Optioneel (niet op de foto): wat nep sneeuwvlokken over over het hobbelpaard strooien
    (nu te koop bij Leenbakker, Euro 1,00).
  • Bus dicht doen en een mooi stuk lint afknippen en eromheen vastzetten met een strik.
(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013
(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013

DIY 2:

(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013
(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013

 [Credits voor deze DIY gaan naar Lauren Conrad]

Dit heb je nodig:

  • Senseo beker met oor: Action (Euro: 0,95)
  • Deco lint op rol: Action (Euro 0,65).
  • Pen goud: Hema (Euro 2,00).
  • Deco ballen en denneappels: Xenos (van vorig jaar).
(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013
(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013

How to?

  • Hartje (en/of ander figuur) tekenen op de mok en inkleuren.
  • Een mooi stuk lint afknippen en eromheen vastzetten met een strik.
(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013
(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013
(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013
(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013

‘Easy peasy’, toch? Ik hoop dat deze last minute tips voor kerst, jullie inspiratie heeft gegeven. Succes iedereen met de ‘laatste loodjes’ en vergeet er vooral niet van te genieten!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Dit artikel verscheen eerder op 2Z1G.nl.

~ Heb jij al Kerstcadeaus gekocht? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

