daGELUKs-momenten #6

‘Jeutje’, we zijn al halverwege december! En deze week ben ik ook halverwege mijn challenge. En guess what… in januari ga ik verder met een andere challenge. Dit keer wil ik wél ‘klaar zijn’ voor de zomer. PUNT. Afgelopen week als vanouds: jobhunten to the MAX. Ik blijf hoop houden en wie weet knal ik 2014 wel in met een mooie job?! Ik ben er klaar voor! Kijk mee naar mijn daGELUKs-momenten uit week 50.

daGELUKs || SUNDAY QUOTES #38
Het afsluiten van week 49, begon met een inspirerende Sunday Quote. Het mooie van het leven is dat je elke dag weer een klein beetje meer leert. Iedereen heeft een eigen referentiekader en we zijn allemaal uniek. Het is geen ramp als je niet alles weet, maar wel top als je je horizon wilt verbreden, op wat voor een manier dan ook. Schaam je niet om dingen te vragen. Vraag. Vraag door. Vraag verder. Vraag meer. Wees nieuwsgierig, doe je best en streef erna om beter te worden. Iedereen is een beginner. Sta jezelf toe om fouten te maken. Dat is hoe je zult groeien. If you don’t try, there’s no opportunity to succeed. Succes!

© 2Z1G 2013
© 2Z1G 2013

daGELUKs #71|| Begin de week met een Lach
Haha! Ik zag deze op de Instagram-pagina van Fred van Leer en kon niet stoppen met lachen. Geniaal!

Bron
Bron

daGELUKs #72
Dit stukje komt uit de Grazia en gaat over wel of niet gratis werken. Ik ben het eens met het antwoord van Jan Dijkgraaf. “Je denkt misschien dat het een investering is.” […] Juist, dat dacht ik ook. “Vroeger had je inderdaad de kans er een baan aan over te houden, maar nu niet meer.” Dat was niet de reden dat ik ‘dingen’ gratis deed. Ik deed of doe het omdat ik het leuk vind, maar ik moet nu voor mezelf kiezen. Er moet natuurlijk wel brood op de plank komen en dat kan niet als ik steeds ‘dingen’ gratis blijf doen. Dank voor je uitleg, Jan. Het staat weer scherp op mijn netvlies.

Bron
Bron

daGELUKs #73
Hoe begin jij je dag? Mijn dagen zijn wisselend. De ene dag begin ik net zoals Barak Obama en de andere dag handel ik zoals Mark Twain. De lastige klus als eerst en daarna de rest. Ik weet dat veel mensen ‘lastige’ of ‘vervelende’ taken voor zich uitschuiven. Maar hey… het moet toch gebeuren. Dus gelijk afhandelen, dan kun je het daarna van je lijstje strepen.

Bron
Bron

daGELUKs #74
Wow! Ik heb (vind ik zelf) echt een super gaaf youtube-kanaal ‘gevonden’. Net als ik denkt Mark Twain al na over het avondeten, terwijl hij nog met zijn lunch bezig is. OMG, wat kan deze man genieten van lekker eten. Ik heb zitten watertanden tijdens het bekijken van zijn video’s. Mark houdt niet alleen van eten, maar ook van reizen. En waarom zou je niet van je hobby je werk maken: eten, reizen en bloggen. Juist! Ik heb met name zijn video’s bekeken over Maleisië en Thailand en er komen zoveel mooie herinneringen naar boven. Ik kan niet wachten om terug te gaan. Dit is in ieder geval één ding die ik wil gaan doen:

.
daGELUKs #75
Samen met oa. Hanneke Megens ben ik deze maand begonnen met een fit challenge. Zij doet met haar mensen aan de 21 dagen challenge (#21fit). Dagelijks 10 minuten hardlopen + 10 minuten yoga. Ik ga hierin nog een stapje verder. Ik ben begonnen aan de 30 dagen challenge (#badyogi). Dagelijks 10 minuten hardlopen + 10 minuten yoga. Waarom wij dat doen? Omdat we dat leuk vinden. En, net zoals Hanneke zegt: ‘op deze manier wil je wél sporten in de winter, voorkom je extra kilo’s en de winterdip.’ We rock!

Bron
Bron

daGELUKs #76 || Begin het Weekend met een Dansje
WEEEEEEEEEEKENDDDDDD! Listen to the groove ya’ll. Let it unwind your mind. Fijn weekend!
Call it what u like. I’m gonna call it how it be. This is just another one. Of God’s gifts Musicology.

.
Fijne zondag!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~Wat is jouw daGELUKs-momentje?~

Meer daGELUKs-momenten vind je hier.
Uitgelichte afbeelding: (c) 2Z1G

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

