daGELUKs-momenten #5

Hello December. Make my wishes come true! Afgelopen week was niet zo spannend. Sinds ik terug ben uit Italië, ben ik ontzettend aan het snotteren. Gelukkig is dat nu over. Deze week ben ik veel binnen gebleven met wat uitzondering van een aantal afspraken buiten de deur en sporten natuurlijk! Kijk mee naar mijn daGELUKs-momenten uit week 48.

daGELUKs || SUNDAY QUOTES #56
Het afsluiten van week 47, begon met een inspirerende Sunday Quote. Het leven gaat niet altijd over rozen. Soms heb je een tegenvaller of ga je even flink op je snuit om te beseffen waar je staat. De kunst is om weer met beiden benen op de grond te staan en om vooral niet bij de pakken neerzitten. Always look on the bright side of life ;)

(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013
(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013


daGELUKs #57 || Begin de week met een Lach

Lachen is gezond, gratis en maakt je gelukkig. Bovendien ben je met een lach op je snoet altijd mooier :)

Bron
Bron


daGELUKs #58
Zo herkenbaar: I won’t do it. I can’t do it. I want to do it. How do I do it? I’ll try to do it. I can do it. I will do it. YES, I did it! 

Bron
Bron


daGELUKs #59
A smoothie a day, keeps the doctor away :) Ik ben dol op smoothies en dit is mijn favoriet.

Nectarine-Yoghurt Smoothie

  • 2 middelgrote nectarines, ontpit en in vieren
  • 1/2 kop ongezoete amandelmelk
  • 1 eetlepel honing
  • 1/3 kop magere (Griekse) yoghurt

Blender aanzetten en klaar is kees! Geniet ervan.

Afbeelding (c) W.H. de la Rambelje
Afbeelding (c) W.H. de la Rambelje
Credits gaan naar Martha Stewart.

daGELUKs #60
Ik hou eigenlijk niet van zoete dingen. Maar ik lust best wel eens een stukje chocolade. Ik eet het niet vaak, maar als ik het eet, dan graag puur of wit. Nommzzz!


daGELUKs #61

(Uiterlijke) verzorging vind ik erg belangrijk. Natuurlijk kun je best overdrijven, maar ik vind het fijn om er verzorgd uit te zien. Daar horen mijn handen en nagels ook bij. Vaak past mijn nagellak bij mijn outfit. Dit is één van mijn laatste lakjes: Fantasy Fire van Max Factor. De knuckle ring is van H&M.

PS: Nagelbijten deed ik tot mijn dertiende. Ik ben al zeventien jaar ‘clean’ *grinnik*.

Afbeelding (c) W.H. de la Rambelje
Afbeelding (c) W.H. de la Rambelje


daGELUKs #62 || Begin het Weekend met een Dansje
Aww yizzz! WEEKEND! Hoppa, volumeknop omhoog en dans op deze fijne beats van Luther Vandross. Oh, my love. A thousand kisses from you is never too much. I just don’t wanna stop.

.
Fijne zondag!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~Wat is jouw daGELUKs-momentje?~

Meer daGELUKs-momenten vind je hier.
Uitgelichte afbeelding: (c) 2Z1G

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

