daGELUKs-momenten #4

Buongiorno tutti! De dagen vliegen echt voorbij. Mijn week bestond uit heimwee naar Italië, kokkerellen, mijn jarige moeder, bloggen, bewegen en mijn enorme drive om aan de bak te komen. Ja, ik ben nog steeds keihard aan het solliciteren. En nee, ik geef niet op! Kijk mee naar mijn daGELUKs-momenten uit week 46.

daGELUKs || SUNDAY QUOTES #42
Het afsluiten van week 45, begon met een inspirerende Sunday Quote.
Volg je dromen en de rest volgt. Dream it, wish it, do it! 

(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013
(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013


daGELUKs #43 || 
Begin de week met een lach
Een nieuwe week [46] en deze knallen we in, met een flinke dosis humor. Soms moet je dingen niet (te) letterlijk nemen. Check deze video: ‘Jennifer is a party pooper.


daGELUKs #44

Dat bewegen goed voor je is, weten we ondertussen wel. Maar wist je, dat zittend werk een enorme risicofactor is voor je gezondheid? Zelfs als je regelmatig naar de sportschool gaat [lees het artikel hier]. Dus ‘hopsakee’, van die bank af!

Afbeelding via via larsenandtalbert.blogspot.nl
Afbeelding via via larsenandtalbert.blogspot.nl
Afbeelding via larsenandtalbert.blogspot.nl
Afbeelding via larsenandtalbert.blogspot.nl


daGELUKs #45

Mama jarig! Forever 21 ;).

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje


daGELUKs #46
Ik heb heimwee naar Italië! Vorige week was ik in Gragnano en ik ben nog steeds in Italiaanse sferen. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad en zelfs met mijn snoet in de zon gezeten. Op het strand in Positano. In November. Met zesentwintig graden… wie had dat gedacht? Misschien herken je onderstaande foto uit de film Under the Tuscan Sun. Een gedeelte van deze film is opgenomen in Positano.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje


daGELUKs #47

Realiteit…En ik plak er gelijk een mooie quote achteraan: “Do not seek to bring things to pass in accordance with your wishes, but wish for them as they are and you will find them.” [Epictetus]

Afbeelding via via thedoghousediaries.com
Afbeelding via via thedoghousediaries.com


daGELUKs #48 || Begin het Weekend met een Dansje
Wat een prachtig duet van Nat King Cole en Nathalie Cole. Hier kan ik echt ZO van genieten. Prachtige klanken, mooie stemmen en een lekker ‘jazzy’ ritme. Heerlijk om zo je weekend in te luiden.

Fijne zondag!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~Wat is jouw daGELUKs-momentje?~

Meer daGELUKs-momenten vind je hier.
Uitgelichte afbeelding: (c) 2Z1G

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

