BUZZZY BEE

Vaak genoeg krijg ik de vraag, of ik naast mijn werk ook nog wel een leven heb. ‘Je bent zo druk met alles, hoe zorg je dat alles afkrijgt en toch nog tijd overhoudt?’ ‘En hoe krijg je jezelf ‘s avonds op een Christelijk tijdstip in slaap?’ Vandaag probeer ik via deze post antwoord te geven, op vragen die ik ontving uit mijn netwerk.

Voor mij is het eigenlijk vrij simpel: ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt, dus het voelt ook echt niet als werk. En omdat ik een ‘altijd mens’ ben (in deze post schreef ik erover), heb ik geen last van opstartproblemen in de ochtend of avond en kan ik mij vrij gemakkelijk aanpassen in wat voor een situatie dan ook. Dat betekent ook dat ik verschillende ‘petten’ kan dragen op de werkvloer.

Bron
Bron

Ik weet dat het misschien ingewikkeld klinkt, maar op een of andere manier ‘zit’ het al in mij. Waarschijnlijk is het mijn doorzettingsvermogen of mijn aanstekelijke levenskracht? Ik probeer alles met liefde te doen, misschien is dat het? Bovendien beschik ik over bepaalde sensoren, waardoor ik bijna altijd twee stappen voor loop. Dat noem je geloof ik een helikopterview?! Overzicht hou ik door goed te plannen, opgeruimd te zijn, feeling te houden met collega’s en daarop in te spelen.

Het is natuurlijk wel makkelijk als er iemand is die alles voor je regelt en zorgt dat niet alleen haar werk op en top verzorgd is, maar dat ook jij weer overzicht hebt. Het belangrijkste in mijn rol als spin in het web is overzicht hebben, prioriteiten kunnen stellen, grenzen aangeven en misschien ook wel delegeren. Dat betekent dus dat je soms wel eens anderen moet teleurstellen en dat kan vervelend zijn. Maar hey… we zijn er om te werken en niet om aardig gevonden te worden ;)

Bron
Bron

Wat mij energie geeft naast mijn werk is: keihard rennen door het bos, dansen of soms gewoon lekker opladen in de hamam met vriendinnen. Mijn vriendinnen en familie zijn erg belangrijk voor me. Ze zijn er altijd voor me en geven dat duwtje in de rug, wanneer nodig. Koken met mijn moeder en zus, werkt voor mij ook therapeutisch. En na een dagje hard werken op tijd weer naar bed, terugkijkend op een mooie dag en mijn zegeningen tellen. Vaak tegen twaalf uur. Of dat een Christelijk tijdstip is, weet ik niet. Ik sluit dan mijn ogen, want morgen is weer een nieuwe dag!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Dit artikel verscheen eerder op 2Z1G.nl.

~ Hoe overleef jij een drukke dag? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

