PERSOONLIJKE UPDATE OKTOBER 2013

Wat gaat de tijd toch snel, niet te geloven. Het is bijna eind oktober, dus vond ik het wel tijd voor wat nieuws. Ik doe het praktisch nooit, maar ik vond het wel eens tijd voor een persoonlijke update. Hoe gaat het, wat staat er op de planning en waar ben ik allemaal mee bezig. Let’s go!

Learning by doing
Het afgelopen jaar – en het jaar is nog niet voorbij – heb ik een aantal grote dingen geleerd, waar ik heel blij mee ben en waar ik elke dag de vruchten van pluk. Het gaat goed, super goed. Ik weet nog beter grenzen te stellen, door goed naar mezelf te luisteren, overzicht te houden en eerder aan de bel te trekken. Mijn tips vind je hier.  Wat ik ook geleerd heb is meer tijd voor mezelf te maken door bewust te relaxen en dingen los te laten. Dit gaat heel goed.

Een ongeluk zit in een klein hoekje
Vorig jaar rond deze tijd; stapte ik in de auto, onderweg naar een congres.  Om een lang verhaal kort te maken: op het congres ben ik nooit geweest. Onderweg werd ik aangereden en belandde in het ziekenhuis. De eerste drie maanden bleef ik last houden van een irritatie aan het kraakbeen (overgang borstbeen naar ribben). De Diclofenac (ontstekingsremmer), die ik moest slikken om de pijn te doorbreken, hielp niet. Gelukkig heeft dit verhaal een goed eind, want na een aantal behandelingen bij de fysiotherapeut, ben ik nu pijnvrij.

De Indische Tantes (c) Mylène Siegers
De Indische Tantes (c) Mylène Siegers

Indische Tantes
Ik zat mezelf regelmatig flink te knijpen: is dit wel echt? Ik was lid van het Comité van Aanbeveling en samen met Liselore Rugebregt was ik verantwoordelijk voor de crowdfunding, social media en P.R. rondom de Indische Tantes van Yvonne Keuls. Meer specifiek: twee Indische Tantes in brons. Ik ben ZO enorm trots en straal nog steeds van oor tot oor! Het achtergrondverhaal en het verslag/(beeld)reportage van de onthulling, kun je hier en hier lezen.

2 Zielen 1 Gedachte (2Z1G)
Wat begon als een grap, is inmiddels uitgeroeid tot een persoonlijke mind- en lifestyleblog. Sinds 21 maart blog ik met (wederom) Liselore Rugebregt, over alles wat ons gelukkig maakt op 2Z1G. Onze dagelijkse bezigheden delen wij door middel van veelal vrolijke, maar soms ook minder vrolijke blogposts. Met humor, zelfspot en een kritische pen gunnen wij andere zielen een kijkje in ons leven. Op deze manier hopen wij anderen te inspireren, maar vooral te motiveren.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

By Wen
Ik werd voor gek verklaard toen ik vorig jaar mijn vaste baan ‘inruilde’ voor een carrière als zelfstandig ondernemer. Het was crisis en dat is het nog steeds. Ik koester de opdrachten die ik momenteel heb. Van de creatieve schrijfklus die ik uitvoer voor Aequor/Kies Kleur in Groen tot aan een internationale opdracht, als (online) back-office support voor GB CruisePro. En ik weet zeker dat het komt. Die (vaste) uitdagende opdracht voor minimaal twintig uur in de week.  Mocht je iets weten: ik hou me aanbevolen!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

 

3 thoughts on “PERSOONLIJKE UPDATE OKTOBER 2013

Leave a Reply

