daGELUKs-momenten #2

WOW! Het is alweer halverwege oktober. Zoals ik in de vorige daGELUKs-momenten schreef, is er een nieuwe rubriek op 2Z1G.nl.  In de vorm van: ‘daGELUKs’ plaatsen wij elke dag een foto, een quote of misschien wel een afbeelding en delen ons geluk met jullie. Dit doen Liselore en ik om de beurt. Dat wil zeggen: ik beet de spits af in week 40, zij deelde haar daGELUKs-momenten in week 41, enz, enz. Kijk mee naar mijn daGELUKs-momenten van week 42.

daGELUKs || SUNDAY QUOTES #30
Week 41 sloot ik af met een inspirerende Sunday Quote.

© W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013
© W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013

daGELUKs #14
Begin de week met een lach. En hoe! Met kattenkwaad, een scheepshoorn en een scootmobiel.


daGELUKs #15

Een speciaal daGELUKs-momentje.

Wendy & Carmen (c) W.H. de la Rambelje
Wendy & Carmen (c) W.H. de la Rambelje

daGELUKs #16
Halverwege de week en nog steeds blijven lachen.

Afbeelding via: whatmakessyoubeautifull.tumblr.com
Afbeelding via: whatmakessyoubeautifull.tumblr.com
Afbeelding via: fok.nl

Afbeelding via: signals.com

Afbeelding via: lolhoek.nl

Afbeelding via: trollogram.com

Afbeelding via: rappeprutdukties.com
Afbeelding via: rappeprutdukties.com

daGELUKs #17
Luna en ik wonen alweer een jaar samen. Ik schreef er over in deze post.

Luna © W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013
Luna © W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013

daGELUKs #18
TRUE FRIENDS!! I LOVE YOU!

Afbeelding via: Pinterest.com
Afbeelding via: Pinterest.com

daGELUKs #19
Begin het weekend met een dansje. De stem van New Urban Jazz: Gregory Porter. Prachtig! Let’s dance jazz.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~Wat is jouw daGELUKs-momentje?~

Meer daGELUKs-momenten vind je hier.
Uitgelichte afbeelding: (c) 2Z1G

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

