The Autumn Tag

Herfstdip, niet zo sip!
.

Hallooooooooo herfst! Daaaaaaaag zomer! Ja, we moeten er nu echt aan geloven: de zomer is voorbij. Herfst hoeft niet altijd vervelend te zijn, er zijn genoeg leuke dingen aan de herfst. Waarom en hoe de herfst mij gelukkig maakt? Neem een lekkere kop thee en lees verder.

Wat is er zo leuk aan de herfst?
Herfst = fun! Mooie kleuren, kastanjes, frisse lucht en het zonnetje dat zich af en toe laat zien. In de herfst haal ik graag een frisse neus in het bos. Muts op, sjaal om en lekker stappen in de natuur. En is het takkeweer? Dan zit ik graag binnen met een grote kop thee en kijk ik mijn favoriete series of ik lees een goed boek.

Favoriete herfst drankje?
‘Jahe Wangi’ is echt by far mijn lieveringsdrank! Dit drankje wordt erg vaak gedronken tijdens de Indische kumpulans ((familie)samenzijn met lekker eten). In ieder geval tijdens onze kumpulans. Ik vind het heerlijk om deze gember thee zo warm mogelijk te drinken. De geur is lekker kruidig.

Andere favoriete warme dranken zijn: verse muntthee (met munt uit mijn eigen kruidentuin) en een Nespresso gaat er altijd in. Mijn ‘Pixie’ draait regelmatig overuren. Mijn favoriete smaken zijn Volluto en Ristretto.

(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013
(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013

Favoriete geur(kaars)?
Ik ben DOL op de (zuiverende) geurkaarsen van Rituals. Under a fig tree is mijn favoriete geurkaars en gebruik ik in combinatie met dezelfde geur in fragrance sticks. Naast een opgeruimd huis, vind het ik het ook belangrijk dat mijn huis lekker ruikt. De geur is zoet, luxe en aardachtig. Ik krijg er een warm en cozy gevoel van.

Beste lipstick voor in de herfst?
Rood is mijn lievelingskleur, dus ook op mijn lippen. Welk seizoen dan ook. Als ik geen lipstick gebruik, smeer ik mijn lippen in met lippenbalsem. Ik zweer bij Biotherm Beurre De Lèvres Een lippenbalsem die me al heel lang heel goed bevalt.

Go to moisturiser?
Ik gebruk al sinds mijn zestiende de verzorgingsproducten van Shiseido en ik ben er meer dan tevreden over. De producten uit de Benefiance WrinkleResist 24 lijn, gebruik ik nu al een aantal jaar. Het ruikt lekker, mijn huid is in balans en het werkt als een super. Forever love!

Favoriete muziek?
Van Justin Timberlake, Gregory Porter tot aan Lorde, Beyonce en Bakermat. Heerlijk en erg fijn om naar te luisteren. Zowel op mijn Ipad, Iphone als op mijn Macbook gebruik ik de muziekservice Spotify. Waar dan ook: ik heb overal toegang tot mijn favoriete muziek.

Favoriete herfst outfit?
Kleurtjes! Rood, cobalt blauw, groen, okergeel. In outfits tot aan nagels. Mix & (vooral) match!

Ik ben eigenlijk niet zo heel moeilijk met kleding. Uren voor de kast staan en niet weten wat ik aan moet, ken ik niet. Ik draag waar ik zin in heb en pas mijn kleding aan, naar elke gelegenheid. Van jurkjes, rokjes tot aan strak in pak. Maar ook een jeans vind ik fijn om te dragen.

(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013
(c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013

Autumn treat?
Ontbijt: havermout, appel met walnoten, maar ook een boterham met pindakaas gaat erin. Verder ben ik dol op zuurkoolstampot en erwtensoep met rijst, sambal en gebakken uitjes.

Favoriete plek?
Home Sweet Home!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Dit artikel verscheen eerder op 2Z1G.nl.

~Houd jij ook zo van herfst? Waarom wel of niet?~

Uitgelichte afbeelding via: catherineboone.blogspot.nl

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

4 thoughts on “The Autumn Tag

    1. Ha Joyce, dank je wel voor je compliment. De ‘Indische thee’ is echt heerlijk. Ik weet niet of je wel eens bij de toko komt, maar daar kun je het kopen :) Mocht je het kopen (of misschien ergens anders drinken) laat even weten of je het lekker vond.

Leave a Reply

