Let’s Spice It Up With Some ‘Pepper’

~ We Like it Hot… Hot… HOT!
.

#LMAO – Laugh My Ass Off! Negen van de tien keer wel! Maar dit keer niet. Liselore had weer eens één van haar (minder) briljante ingevingen. Deze ‘ludduvuddu-week’ hadden we al een tijd geleden ingepland, en was het niet een leuke idee om één van de meeste ‘bekende’ strategieën, om over je liefdesverdriet heen te komen, aan nader onderzoek te onderwerpen? De beste manier om over je ex heen te komen is toch om verliefd te worden op iemand anders…

Goed, hoe gingen we dat aanpakken? Een contactadvertentie plaatsen is zo passé, dat moesten we op z’n minst vertalen naar de 21e eeuw. Aangezien we al meerdere mensen hadden gehoord over datingsite Pepper hebben we daar een maand geleden allebei een profiel aangemaakt en gekeken hoeveel reactie we uit zouden lokken bij  datingsite-like-mannelijk-Nederland

Hoe het ons is bevallen? Uhm… we laten Wendy maar even alleen aan het woord:

Ik stond echt zo NIET te trappelen om mij in te schrijven bij datingsite Pepper. Maar ja… alles voor 2Z1G hè? Maar even serieus mensen! Een datingsite die Pepper heet? Als ik aan pepper denk, dan denk ik aan: pittig, scherp, tropisch en HEET! Maar nee hoor… geen enkele hete, lekkere of tropische vent te vinden.

En dan die berichten: ‘We hebben je gematcht’. Oh, ja??? Met wie dan? Aan het plaatje te zien is deze goede man verre weg van sexy. En ja… ik weet dat echte schoonheid van binnen zit. Misschien is hij wel heel aardig, maar aan zijn foto’s te zien ligt hij graag met zijn hond in bed en houdt hij van The Pink Panter. Uhm… Nee ‘dankie’!

Ik heb sowieso oogkleppen op als het om mannen gaat. Daar waar mijn vrienden bezig zijn met trouwen en het stichten van een gezin, concentreer ik mij liever op mijn carrière en het zien van de wereld. Ieder zijn ding. En gebeurt het dan toch, dan liever een spontane ontmoeting in plaats van ‘raad het plaatje’ op een (onpersoonlijke) datingsite. 

© W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013
© W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013

De conclusie: Sorry Pepper, maar wij eten liever een hete pepper, dan daten via jullie site! En luitjes… doe geen moeite om ons te vinden op Pepper, we hebben onze profielen al verwijderd ;)

If You Can Dream It You Can Do It
W&L

~ Wat zijn jouw ervaringen met online-datingsites? ~.

Of GloZell van daten houdt, dat weten we niet. Maar ze houdt wel van pittige uitdagingen!.

.
Originele (pepers) afbeelding header via: 333travel.nl

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

