Ludduvuddu

~ Sometimes your knight in shining armor is just a retard in tin foil

.
Auw! Dat doet pijn! Mijn hart is gebroken… in tienduizend stukken! Ik voel mij K*T! 
Yep! Been there, done that! We hebben het allemaal wel eens gehad; Ludduvuddu oftewel: liefdesverdriet. Met wie en wanneer? Dat ga ik jou niet aan je neus hangen.

Ik was teleurgesteld, vernederd en bovendien geshockeerd. Mijn wereld stortte in! We wilden trouwen, kinderen… het hele plaatje. MIJN perfecte plaatje. ERROR! Het perfecte plaatje bestaat niet. Diep van binnen wist ik dat wij niet voor elkaar bestemd waren, maar ik verdrong het. Hij was al een stap verder in zijn leven; hij had namelijk al een ander tijdens onze relatie. En ik? Gevoel uit en op volle kracht vooruit. Met leven, afstuderen, het zoeken van een huis én het zoeken van een baan.

Een baan vond ik en mijn studie ronde ik positief af. Het zoeken van een huis(je) was ook gelukt. Oké, niet mijn droomhuis maar voldoende om de komende tijd bij te komen, mijn wonden te likken en plannen te maken. Doordat ik contact bleef houden met mijn ‘ex-schoonmoeder’ bleef hij op die manier in mijn leven. Maar ik was het zat om geconfronteerd te worden met het feit dat hij al verder was met zijn leven. Inmiddels was hij getrouwd en zijn vrouw was in verwachting. I’ve got to move on!

We zijn een aantal jaren verder. Ik heb het een plekje kunnen geven, maar vergeten zal ik het nooit. In de tussentijd  kocht mijn eigen huis en auto, maakte diverse promoties, verrijkte mijn netwerk en vriendenkring en werkte aan mooie projecten zoals de Indische Tantes en 2 Zielen 1 Gedachte. Bovendien heb ik mijn eigen bedrijf opgestart. The only way is up!

© Ludduvuddu
© Ludduvuddu

Mijn tips tegen Ludduvuddu

  • Verbreek direct elk contact: ontvrienden via Social Media en blokkeer hem op WhatsApp.
  • Gun jezelf tijd om te rouwen. Huil een paar dagen en hou er daarna mee op.
  • Denk niet: had ik maar? Ligt het aan mij? Of waarom? Je hebt er geen zak aan en bovendien is het verspilde energie.
  • Alle spullen die je aan hem doen denken: weg ermee! Het zijn MAAR spullen en dus VERVANGBAAR!
  • Blijf niet binnen, maar ga er op uit. Zorg goed voor jezelf en wees lief voor jezelf.

Nog steeds Ludduvuddu?
Is je gebroken hart nog niet genezen? Zoek contact met de lovebirds van Ludduvuddu, een platform dat zich richt op het helen van een gebroken hart. Where do broken hearts go? Juist ja! Naar de liefdesverdriet service van Ludduvuddu.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Dit artikel verscheen eerder op 2Z1G.nl.

~ Wat is jouw tip tegen Ludduvuddu? ~

Afbeeldingen via: www.ludduvuddu.com/nl/

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

