SUNDAY QUOTES #16

.

SUNDAY QUOTES

#16 If Someone Won’t Lift A Finger To Call You, See You, And Spent Time With You, It’s Time To Lift Five Fingers And Wave Goodbye.

.

Als het gaat om liefde, vriendschap en/of samenwerking moet dat niet van één kant komen. It takes two to tango. Vroeger dacht ik: oh, dat komt wel goed, het heeft even tijd nodig. Het geeft niet als ik degene ben die meer geeft dan ontvangt. Het komt heus wel goe-hoed. Inmiddels heb ik geleerd om beter naar mijn intuïtie te luisteren en neem ik dit steeds meer serieus.

Ik geniet ervan om steeds meer mijn eigen ding te doen. Sinds een aantal weken heb ik ook mijn whatsapp niet meer op push staan. Ik bepaal zelf wel wanneer ik iets lees en wanneer ik antwoord geef. Heerlijk die stilte! En weet je, buiten die stomme whatsapp om (mensen, kom op…het is ‘maaaaar’ whatsapp) ontmoet ik mensen liever persoonlijk.

Geduld, de wil om, én een ontzettend groot hart gevuld met veel liefde. Het is er allemaal. Maar soms is genoeg GENOEG. Ik heb geen zin om achter mensen aan te zitten die je vervolgens teleurstellen. Waarom investeren in zo iemand waar je nooit iets van terugkrijgt? Ik zeg: tabé!

Oh, p.s.: geniet ook nog even van de muzikale afsluiter :)

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Aan wie wil jij vijf vingers opsteken? ~

SQ#16 © 2Z1G 2013

httpv://youtu.be/vNoKguSdy4Y

LIKE & FOLLOW 2Z1G
Facebook | Twitter | Pinterest | Via.me | Instagram W& | Instagram Liz

Leave a Reply

