Dat Is [Niet] Grappig

That Moment When You Talk to Yourself And You Start Smiling
Like An Idiot Because You’re Just So Hilarious

.
Glimlach | Giechellach | Schaterlach | Slappe Lach. Je lacht, maar ik heb ze allemaal in the pocket. Lachen doe ik graag. In mijn ‘uppie’, maar het liefst samen met iemand anders. Iemand uitlachen? Nee, dat is niet mijn ding. Maar de slappe lach krijgen in een achtbaan? Ja, dat kan ik!

Ik lach wat af in mijn ‘uppie’. Niet alleen in mijn ‘uppie’, maar ook OM mijn ‘uppie’… Ik geloof dat ze dit laatste zelfspot noemen.  Akward wordt het als ik zelf bijna aan de beademing moet van het lachen en de persoon tegenover mij, mij als een saaie dakduif blijft aanstaren. ‘Haaaallllooo, iemand thuis???’ ‘Sanka, are you dead man?’ ‘Deng’, sommige mensen zijn echt zo dood als een pier!

Afbeelding: (c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013
Afbeelding: (c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013

Van in de poep trappen, uitglijden over een bananenschil, tot aan sadistische humor. Ik kan werkelijk om (bijna) alles lachen. Dat alles bij 2Z1G in 3 komt, is een feit (21 [2 (zielen) + 1 (gedachte) =] maart [32013 [2 + 0 + 1 = 3] ). En 3 is ook mijn geluksgetal. Ik neem je mee in (mijn) 3 x 3 grappige momenten, in foto’s, teksten en filmpjes. Sit back, relax and have a good laugh.

Wen’s ‘ik-moet-aan-de-beademing-foto-momenten’
Dat lachspiegels een lachwekkend effect tonen is duidelijk te zien op deze foto. En wie zegt dat achtbanen eng zijn? Waar de één het uitschreeuwt van angst, schater ik van het lachen! Teveel geshopt en het past niet meer in de achterbak van je auto? Geen nood! Dan maar krapjes op de achterbank met de tafel op je hoofd. Pijn aan je kop van het ‘dragen’? Welnee, pijn in je buik van het lachen! ‘Koop een tafel en u krijgt er een slappe lach gratis bij!’

© W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013
© W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013

Damn You Autocorrect!
Liselore kon er vorige week niet om lachen, maar ondertussen kon je mij alweer aan het beademingsapparaat hangen. >.<

DamnYouAutocorrect.com
DamnYouAutocorrect.com

“I’m Madea. Muh to da damn D-E-A!” “Hellerrr! How u durinn”
Tyler Perry als Madea (Mabel Madea Simmons) is gewoon te grappig. I should’ve been black xD

.
Don’t forget to smile today!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Dit artikel verscheen eerder op 2Z1G.nl.

~ Hilarisch moment? Deel het in de comments ~

Uitgelichte afbeelding: (c) W.H. de la Rambelje / 2Z1G 2013

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

