SUNDAY QUOTES #14

#14 Dear Karma, I Have A List Of People You Missed

.
Karma -> oorzaak -> gevolg. Alles wat we doen vormt een oorzaak dat op een later tijdstip een gevolg heeft. Als je goed je best hebt gedaan op school zul je daar later profijt van hebben met een betere baan vinden dan iemand die het nut niet inzag van school en studie. Een beetje zwart-wit, maar een duidelijk gevolg dat alles wat we doen gevolgen heeft, hoe subtiel de oorzaken ook mogen zijn.

Dear Karma, I Have A List Of People You Missed. Ja, dat klopt! Maar uiteindelijk heb ik daar alleen mezelf mee. Ik denk maar zo: als ik positieve activiteiten verricht, dan zal geluk volgen en als ik negatieve activiteiten verricht – zoals nu mijn lijstje opnoemen -, zullen problemen het resultaat zijn.

Dus: sorry! Dag lijst, ik zal het niet meer doen en ik zal mijn leven (ver)beteren. Ik maak mij geen zorgen meer om wat anderen zeggen achter mijn rug. Dat zijn de mensen die de fouten zoeken in mijn leven in plaats van de fouten te herstellen in hun eigen leven. Dank ‘T’, voor je wijze woorden!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Dit artikel verscheen eerder op 2Z1G.nl.

Is Karma alleen van toepassing op mensen die erin geloven? ~

SQ #14 © 2Z1G 2013

Benieuwd naar de notitiekaartjes die wij gebruiken voor de Sunday Quotes? Check usem.nl

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

