#DOMDOM – Was Het Nou Blond? Of Gewoon Dom?

Brilliant Brunette With Many Blonde Moments.

.
Tja… wat kan ik zeggen? Sommige acties zijn echt zooooooo #DomDom. Ik kan mezelf dan wel voor mijn kop slaan. Ben ik stiekem blond of gewoon DomDom? Het stomme ervan is dat ik altijd stuk ga van het lachen! Ik pies nog net NIET in mijn broek. Ja, dat ben ik: bubbly, lachebek met dat pittige randje.

‘Zeg, het mannentoilet is daar hoor.’
‘Hoezo?’ Ohhhhh f**k! Het is een vrouw o_O. Slank, korte (ge)blond(eerde) coupe, tuinpak, kisten en pet achterstevoren. Oké, het was dan wel geen gespierde god. Eerder een ‘hallo-ik-ben-Meta-en-ik-ben-een-mon-type’. Maar toch… Ik kon ter plekke wel door de grond zakken, om vervolgens weer naar lucht te happen. ‘Om te gieren,’ zoals Gerard Joling dat altijd zegt. 

‘Mag ik jouw deo even lenen?’
Shit! Deo vergeten op te doen. ‘Mag ik jouw deo even lenen?’, vroeg ik aan een collega. ‘Ja hoor, pak maar uit mijn tas.’ Nog wat slaperig loop ik naar de personeelsruimte op de derde verdieping. Eens even kijken… waar is haar tas? Gevonden! Dopje eraf, bijna klaar om te sprayen: 3, 2, 1. Oh jee, wacht eens even… *in ogen wrijft*, f**k! Dat is haarlak! Aaaarggghhh! DomDom! Slaapkop! Pfieuw! Net op tijd! #ookgoedemorgen -_-

© C.M. de la Rambelje
© C.M. de la Rambelje

‘Slijmerig, maar smakelijk.’
Ik ben absoluut geen ‘wat-de-boer-niet-kent-eet-hij-niet-type’. ‘You want to try? Good for health.’ Een kleine, maar vriendelijke Thaise man keek mij aan. In zijn hand wiebelde een grote witte larf. ‘Sure, why not?’ De larf sloeg zijn laatste kruis (en ik ook), toen ik het vervolgens oppeuzelde. ‘Slijmerig, maar smakelijk.’ Vervolgens heb ik tijdens de zes uur durende jungletocht de larf opgeboerd. *børp*

The show must go on.
Mijn leven is af en toe net een soap. Mijn TomTom is al door Liselore omgedoopt tot DomDom. ‘Rechtsaf slaan, na 350 meter: keerom’ (For F**k Sake! Is het nu rechtsaf slaan of omkeren?) Met mijn zus kletsen en pisnijdig worden als het stoplicht – na triljoenen keren op het knopje drukken – nog steeds niet groen is. Er dan na tien minuten achter komen dat het stoplicht het gewoon NIET doet. Het lichtje is letterlijk UIT. DomDom? Ik geloof dat wij aan de beademing moesten, want dit was weer eens letterlijk naar luchthappen van het lachen!

Keep On Smiling!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Dit artikel verscheen eerder op 2Z1G.nl.

~ Wat is jouw #DOMDOM-moment? ~

Uitgelichte afbeelding via: news.doddleme.com

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

