Geboren met een lach

~ I like you. You’re cute and funny!

.
Op mijn vorige post heb ik heel wat reacties gekregen. Mannen zijn maar vreemde wezens… Nu peren ze ’em omdat ze bang zijn dat ik ook HUN achterwerk(je) check. Of ze durven niet voor me te lopen, want stel je voor dat ik ook maar éééénnnn blik op die bilpartij werp… sjonge jonge zeg! Er zijn echt wel belangrijkere dingen dan die twee billen van jou hoor… Humor bijvoorbeeld. Lachen is gezond en van lachen word ik gelukkig! ‘Volgens mij ben jij met een lach geboren?’ Tja, misschien is dat wel zo.

Ik ben een ‘altijd mens’. Ik heb geen last van opstartproblemen in de ochtend en na een avond en/of nacht bikkelen sta ik inderdaad de volgende dag weer vrolijk naast mijn bed te stuiteren. Aanstekelijke levenskracht met een innerlijke warmte, zo noem ik het maar. Als je met mij bent, dan heb je de hoofdprijs! Arrogant? Ja, misschien wel, maar ik heb er lak aan! What you see is what you get. Take it, or leave it! Ik fleur niet alleen mijn eigen leven op (ik geniet intens van het leven: Live Life To The Max), maar ook dat van anderen om mij heen. Ik heb de doe-factor en ik hou van aanpakken, net zoals jij, jij en misschien wel JIJ!

I am W& 

Wendy de la Rambelje (c) Liselore Rugebregt 2012

 My World, My Love, My Life | Ondernemer | Lover | Friend |
Ik hou van koken | Reizen | Katten | Hardlopen | Skaten | Yoga | Zon 

.
Zoals alle andere mensen op deze aardbol heb ik zo mijn lievelingskostjes en/of favoriete bezigheden. Voor de één niet te begrijpen en voor de ander (dood)normaal. Athans… als je mij goed zou kennen is het ook normaal voor jou, maar ken je mij niet dan kun je me inderdaad niet volgen. Wellicht wil je mij beter leren kennen en ben je ook nieuwsgierig naar mij, zoals ik naar jou? Ik daag je uit!

W& loves food! 
Ik hou van ananas MET zout en eet mijn nasi goreng graag zo ‘droog’ mogelijk. Hoe heterrrrr, hoe beterrrrr. Een snuf trassi is een absolute must. Wat atjar erbij en klaar is Klara. De Indische keuken: I love it! Sayur lodeh, tahu en tempeh, peteh, soto ajam (Indonesische kippensoep), rawon, abon sapi, spekkoek en tjendol. Maar ook: Thai Green Curry, Wonton soep, sushi en BB met R (Bruine Bonen met Rijst). Daarnaast ben ik verslaaaaafd aan fruit! Elke dag minimaal twee stuks! Van mango tot aan durian. Van kersen tot aan lychees. Van drakenfruit tot aan aardbeien. Een kookboek schrijven staat op mijn to-do lijstje!

No go 4 W&!
Pannenkoeken, poffertjes, Bossche bol, soesjes, rabarber, bleekselderij, witlof, chili con carne, teh botol, oliebollen,  tompouce, roze koeken, krenten en rozijnen, slagroom, melk (ik ben lactose-intolerant) en spookhuizen! Blèh!

W& loves working out!
Hardlopen: drie keer in de week. Zwemmen: twee/drie keer in de week. Skaten: minimaal één keer in de week. Overige oefeningen, zoals de bekende BBB (Buik, Billen, Benen): elke dag minimaal één uur. Beast mode ON! Ik ben verslaafd aan squats. Mijn laatste 30 day challenge: van nul naar tweehonderdvijftig squats per dag. Yes I did it! Ik moet er toch ook appetijtelijk uitzien als JIJ, MIJ van achteren bekijkt?

Also fun!
(Salsa) dansen, bioscoop, dierentuin, museum, theater, pretparken (achtbanen, vrije val: woehoeeee!), strandwandeling: bring it on and call me, maybe?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Dit artikel verscheen eerder op 2Z1G.nl.

~ To be, or not to be, that is the question? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

