PINTEREST WEEKLY #4

.~ If you think it’s simple, then do it yourself

.
Pinterest Weekly #4: Let’s D.I.Y.

Pinterest en D.I.Y. (Do It Yourself): ik ben er dol op! Ik heb plannen om mijn huisje weer eens flink te restylen en om inspiratie op te doen duik ik graag in de wereld van Pinterest. In (alweer) de vierde Pinterest Weekly laat ik jullie een verzameling D.I.Y.’s zien. Wie weet prikkel ik hierbij wel een aantal crea bea’s om ook eens lekker aan de D.I.Y. te gaan. Of misschien is dit voor de mensen die niet zo crea bea zijn, het laatste duwtje in de rug voor de jaarlijkse voorjaarsschoonmaak (voor als je die nog niet gedaan hebt)? Ik wens je in ieder geval veel toi toi toi!

Thuis | Sfeer creëren
‘Oost, West, thuis best’. ‘Zoals het klokje thuis tik, tikt het nergens’. Und so weiter, und so weiter. Thuiskomen in je eigen opgeruimde en sfeervolle crib: heerlijk! Pootjes omhoog en ik zeg: niets meer doen!
.

PW4.1
PW4.2
.

.Thuis | Woonkamer .

PW4.3


Thuis | Slaapkamer

PW4.4
..

..Thuis | Badkamer

PW4.5


Thuis | Verzorging
Waarom naar een dure spa als het ook thuis kan? En dat 100% natuurlijk!

PW4.6


Thuis | Keuken

PW4.7

PW4.8


Kleding | Schoenen | Accessoires
Welke vrouw houdt hier nou niet van? En voor kattenliefhebbers (zoals wij): check de D.I.Y. kitty loafers >^..^<

PW4.9
PW4.10
PW4.11


Thuis | Handig

~ Ben jij ook fan van D.I.Y? Zo, ja: wat is jouw ‘topstuk’? ~

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Dit artikel verscheen eerder op 2Z1G.nl.

Mocht je enkele van bovenstaande afbeeldingen willen pinnen op je eigen Pinterest, alle afbeeldingen zijn ook afzonderlijk van elkaar te vinden op het bord ‘PW4 Let’s D.I.Y.’ van 2Z1G.

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

