PINTEREST WEEKLY #2

.~ I want to make memories all over the world

.
Ik ben een echte globetrotter!  Ik hou van reizen en het liefst zo ver mogelijk! Backpack om, Lonely Planet mee en gaan met die banaan! Hieronder neem ik je mee naar mijn (tot nu toe) favoriete Aziatische landen, maar ook laat ik je (een gedeelte van) mijn wishlist zien.

Indonesië
Mijn roots komen uit Indonesië. In 2005 heb ik door Java en Bali gereisd en ontzettend genoten. Ik herkende de verhalen die mijn ouders mij vertelde als klein meisje. Dit voelde voor mij als thuiskomen.

PW 2.1

Maleisië
Prachtig! Ik heb ontzettend genoten van deze reis. Van rondhangen in grote shopping malls tot aan slapen in de jungle.

PW 2.2
Singapore
Singapore is een klein land op een klein eiland. Een land met een van de hoogste bevolkingsdichtheden ter wereld. Super schoon! Leuk voor een paar dagen en je kunt er erg goed shoppen!

PW 2.4

Thailand
Erg druk, veel toeristen, maar ontzettend genoten! Ik wil zeker een keer terug, al is het maar voor de Green Curry (te lekker!)

PW 2.3

Vietnam
1 woord: ongelofelijk! Een van mijn mooiste reizen tot nu toe. Prachtig land, aardige mensen en heerlijk eten!

PW 2.5

PW 2.6

HongKong
Super! Net als Singapore, is HongKong leuk voor een paar dagen. Ik zou er zelf niet weken willen verblijven. Mijn lievelings gerecht: wonton soup gegeten (love it!) en ik moest natuurlijk even mijn ‘held’ Bruce Lee zien. Althans… zijn standbeeld.

PW 2.7

Wishlist

.
Japan

Japan staat op mijn wishlist! Hier komen ook mijn roots vandaan. Lijkt me geweldig en ik ben dan ook erg benieuwd! Oh ja… I loveee sushi!

PW 2.10
Cambodja & Laos
Had ik graag willen combineren met mijn reis naar Thailand, maar daar was helaas geen tijd meer voor. Lijkt me heerlijk om daar te zijn: Angkor WatPhnom-Penh, varen over de Mekong rivier en het maken van jungle trekkings! Ik ben ook nieuwsgierig naar Wat Pha That Luang en Wat Si Saket.

PW 2.8

PW 2.9

Australië/Nieuw Zeeland
Moet ik hier nog iets over zeggen? Spreekt toch voor zich?

PW 2.11

Frans Polynesië
Geen uitleg voor nodig lijkt mij… :-)

PW 2.12

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Dit artikel verscheen eerder op 2Z1G.nl.

~ Wat is jouw favoriete vakantiebestemming? ~

Mocht je enkele van bovenstaande afbeeldingen willen pinnen op je eigen Pinterest, alle afbeeldingen zijn ook afzonderlijk van elkaar te vinden op het bord ‘PW2 Leuke vakantiebestemmingen’ van 2Z1G.

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

 

 

Leave a Reply

