INSPIRATIONAL: Getting Organized

Pinterest is één van de snelst groeiende sites ooit. Een grote verzameling digitale prikborden (pinboards) die je elk een andere naam kunt geven (Office, Organize, Food & Drinks, Quotes, etc.). Op elk pinboard ‘prik’ (pin) je plaatjes (pins) die in die categorie thuishoren. Het toevoegen van pins is simpel én verslavend (DUS PAS OP!). Als je tijdens je zoektocht op Pinterest of tijdens wat surfen iets moois, grappigs of misschien wel iets smakelijks tegenkomt, pin je de desbetreffende afbeelding op je pinboard.

Pinterest (c) Wendy de la Rambelje 2013

Inspiratie
Pinterest is voor mij (en voor velen met mij) een grote inspiratiebron. Ik vind het heerlijk om te kwijlen bij mooie schoenen met de allerhoogste hakken (kijken, kijken, maar niet kopen :-)), inspirerende quotes te (re)pinnen, maar ook om te snuffelen naar DIY’s (Do It Yourself) en tips & trics om (nog) georganiseerder te leven. Simpel, maar effectief. Wie wil dat nou niet?

PIN JE MET ME MEE?

Tijdschriftentafel1. Een tafel gemaakt van tijdschriften
Altijd handig: een extra tafeltje! Erg makkelijk en snel om te maken. Er komt geen lijm en geen schaar aan te pas!

.

.

.

(c) Wendy de la Rambelje 2013
(c) Wendy de la Rambelje 2013

Done By Wen
Zie hiernaast mijn resultaat. Ik heb er een paar tijdschriften opgelegd, maar een plant, een lamp en/of een beeld(je) kan natuurlijk ook.

.

.

.

.

Wanddecoratie van wc rollen en/of koffiefilters (Bron: http://tali-schiffer-oren.blogspot.nl/2010/09/home-work-tp-flower-project.html en http://laurenconrad.com/blog/post/friday-favorites-44)

2. Wanddecoratie van wc rollen en/of koffiefilters
Ik zeg sparen en DOEN! Op een regenachtige zondagmiddag ofzo ;-)

.

.

.

Handy opbergtips 3. Handy opbergtips
Zo handig deze tips! Vooral met de laatste opbergtip bespaar je echt veel ruimte!

.

.

.

How-to: koffer inpakken 4. How-to: koffer inpakken
Je koffer inpakken wordt nu nog (ge)makkelijker!

.

.

.

Multifunctioneel notitie-kaartjes  5. Multifunctionele (notitie)kaartjes
Zo groot als een creditcard. Gebruik ze als notitie-, afspraak- en/of visitekaartje. Of schrijf er een mooie quote op!

.

.

.
Live ~ Laugh ~ Love

W&

~ Dit waren mijn 5 DIY’s en leuke tips & trics voor de komende tijd. Er zijn er natuurlijk veel meer. Je vindt ze op mijn pinterest. Welke kunnen jullie mij aanraden? ~

Afbeeldingen via: 13a3b456

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

 

Leave a Reply

